Familievereniging Timmers

De Timmers Koerier is een tijdschrift voor familiegeschiedenis en wordt uitgegeven door de Stichting familie Timmers. Dit tijdschrift is een vervolg op de uitgave van de genealogie van de familie Timmers en verschijnt 2 maal per jaar. Inmiddels tellen we alweer de veertiende jaargang van de Timmers Koerier.

Het tijdschrift wordt gedrukt op 120 grams glanzend papier in zwart wit, met een twee koloms opmaak.  Het wordt verlucht met oude familiefoto’s, familieverhalen, streekgeschiedenis, familieberichten, en publicaties van genealogisch onderzoek van de familie Timmers / Tummers.

Onderstaand treft u het voorblad aan van het verenigingsblad de “Timmers Koerier’’  13e jaargang nr. 2 2003

De Timmers Koerier is een tijdschrift voor familiegeschiedenis en wordt uitgegeven door de Stichting Familie Timmers.

Timmers Koerier ontvangt Publieksprijs

De Timmers Koerier

Onderstaande inhoudsopgave spreekt voor zich.

Een fragment van de Eerste Boekelse Tak

Timmers Koerier ontvangt Publieksprijs—beste familieblad van Nederland

De afdeling “familieorganisaties” van de Nederlandse Genealogische Vereniging hield op 25 september 1999 een themadag in Hilversum over familiebladen. Ruim zestig deelnemers waren aanwezig, waaronder deze keer ook verschillende redactieleden. Dit was op verzoek van de organisatie in verband met de bekendmaking van  “FNF Beste familieblad 1999”

De juryprijs ging naar “Haselhoff Bulletin” en de publieksprijs viel ten deel aan onze Timmers Koerier. Een gebeuren waar de redactieleden toch wel een beetje trots op zijn, omdat dit betekent dat er sprake is van constante kwaliteit in de afgelopen tien jaar. Immers vijf jaar geleden behaalde de Timmers Koerier een tweede prijs en nu dit resultaat.

Wij hopen  natuurlijk dat ook onze leden deze mening zijn toegedaan. Wel doen we nog steeds een oproep aan hen om veranderingen (zoals huwelijken, geboortes en overlijdens), anekdotes en ander materiaal te blijven doorgeven.

Redactieadres

Keizershof 12, 6584 CG MOLENHOEK

Telefoon: (024) 3583667

E-mail: andretimmers@kpnmail.nl

Familie Willem Hannes Huibe Timmers-Jansen

V.l.n.r: Achter: Hannes, Hanne, Sien en Janus.

Voor: Willem Timmers en Dineke Jansen

Het Begin