Van de bestuurstafel

Familiedag zondag 9 oktober 2016

Kort verslag van de activiteiten van het afgelopen verenigingsjaar 2016

Met een matige opkomst  hebben we op zondag 9 oktober 2016, onze 26e familiedag gevierd in de evenementenhal van theater Markant te Uden.

Een prachtige ambiance met veel ruimte voor de fototentoonstelling en het familiearchief.

Ook dit jaar is er door de leden veel speurwerk verricht naar aanleiding van de familiequiz. Op deze manier wordt het familieblad op een intensieve manier door geplozen en krijgt men ook aandacht voor details van familietakken die wat verder af staan.

Want wie wil er niet winnaar worden van deze familie-quiz?                      De winnaar krijgt in het vervolg de eeuwige roem,  door een vermelding met foto in de eerst volgende Timmers Koerier.

Onze hobbyhoek werd gevuld met een collectie oude munten en bijzondere vondsten van Willie Wijdeven, welke hij gevonden heeft tijdens het jarenlang speuren met een metaaldetector langs velden en wegen.

Wiel Ermers liet ons kennismaken met zij  hobby houtbewerking. Hij presenteerde voor ons zijn nieuwste creatie: een Zaanse houtzaag- molen. Beiden exposanten kregen bijzonder veel bekijks tijdens deze middag.

De Koeriers stonden weer bol van unieke familiefoto’s, prachtige verhalen en interviews. Met dank aan de redactieleden, Angeline van der Donk en Petra Sutmüller.

Onze leden zijn erg betrokken bij de Timmers Koerier. We zijn verheugd met de kopij, foto’s en leuke verhalen. Ga zo door – de redactie is er bijzonder blij mee. Hebt u familienieuws, geef een seintje aan het secretariaat en er wordt contact met u op genomen.

www.timmersfamilievereniging.nl

De website van onze vereniging heeft een informatief karakter. Het bevat geen familiegegevens want daarvoor hebben de Timmers Koerier. Wil men nadere informatie over verwantschap dan gaat onze werkgroep aan de slag om een en ander na te sporen. Zo zijn we al met diverse Timmers  takken in contact gekomen.

Ruim 1000 personen bezochten dit jaar de website. Er is vanuit alle delen van de wereld belangstelling  voor de Timmersen.

Al jarenlang maakt het bestuur zich zorgen over de vergrijzing  van ons ledenbestand. Wij doen nogmaals een dringend beroep aan u allen, om binnen uw eigen kring leden te werven.

Stilstand is achteruit gang!

Het zou prachtig zijn als we volgend jaar kunnen melden dat het bestuur zich onnodig zorgen heeft gemaakt.

Het Begin

De Vereniging